خرید ویلا در شمال

چلندر
برای فروش 8,000,000,000تومـان - خرید ویلا در شمال, خرید ویلا در نوشهر, ویلا جنگلی
RH-7513-property 380 متر مربع 3 تعداد اتاق خواب 2 تعداد حمام 4 پاركينگ سال ساخت 1399 background Layer 1 200 متر مربع

خرید ویلا در شمال

مازندران نوشهر چلندر

تاریخ درج فایل : 1402/04/11

کد فایل : 745

متراژ زمین : 380 متر

متراژ بنا : 200 متر

تعداد اتاق خواب : 3 خوابه

موقعیت ویلا : شهرکی

مدارک ساختمانی : جواز و پایانکار

نوع سند : تک برگ محضری

تعداد طبقات : دوبلکس

فاصله با دریا : پیاده 3 دقیقه

فاصله با جنگل : با ماشین 4 دقیقه

قیمت : 8 میلیارد تومان

املاک رستمی : مازندران نوشهر امیررود

شماره موبایل : 09113950677

شماره دفتر : 01152371462

مهندس رستمی

خرید ویلا در نوشهر

املاک رستمی 09113950677

 

درباره چلندر :

استان مازندران، با شهرها و روستاهای سرسبز و بهشتی‌اش، پرطرفدارترین جاذبه‌ها و تفرجگاه‌های داخلی را دارد. مناطق خوش‌آب‌وهوا و خوش‌منظره این استان هر مسافری را محو زیبایی خود می‌کند! در این مطلب از مجله گردشگری ره بال آسمان، قصد داریم به سراغ روستای چلندر در شهرستان نوشهر برویم و در این دهکده خوش‌آب‌وهوا و خیال‌انگیز گردش کنیم. تا پایان این سفر فراموش‌نشدنی هم‌سفرمان باشید.

روستای چلندر کجاست؟

روستای چلندر در نوشهر است. این روستا از جاهای دیدنی مازندران است که در حوالی دریای خزر در شمال ایران جا خوش کرده. روستا چلندر در جنوب شرقی نوشهر با فاصله ۲۱ کیلومتر واقع شده است. کمی آن ‌طرف‌تر از نوشهر، منطقه چالوس با مسافتی در حدود ۳۰ کیلومتر نسبت به این روستا به‌روی نقشه دیده می‌شود. رویان و نور نیز در سمت راست روستای چلندر به‌ترتیب با فاصله‌های ۳۰ و ۳۶ کیلومتر واقع شده‌اند.

آشنایی با روستای چلندر

روستای خوش‌آب‌وهوای چلندر در نزدیکی دریا و در دامنه‌های سرسبز و با صفای کوهستان واقع شده است. این روستا فضایی جنگلی دارد و پوشش گیاهی آن دیدنی است. در این روستای تاریخی، زراعت چای و برنج رواج بسیاری دارد. برنج چلندر در بین برنج‌‌های خطه شمال بسیار مشهور است. این روستای حاصلخیز، با وجود شالیزارهای پربار و شالیکارهای پرتوان و زحمتکش روستا، به یکی از دهکده‌های سرسبز شمال ایران در زمینه تولید برنج ایرانی تبدیل شده است. در شالیزارهای این روستا، عطر خوش برنج ایرانی به مشامتان خواهد رسید.

نمایی از روستای چلندر

روستای چلندر نوشهر در جنوب دریای مازندران واقع شده است. مسافران و طبیعت‌دوستان، به‌خاطر سرسبزی و موقعیت جغرافیایی‌اش، بسیار به این روستا توجه دارند. به همین دلیل، در اسناد و سفرنامه‌های تاریخی، به ویژگی‌های این روستا و آداب‌ورسوم مردمان آن اشاره‌هایی وجود دارد.

روستای چلندر نوشهر در چهار فصل سال

بهار چلندر یکی از تماشایی‌ترین طبیعت‌‌های شمالی را پیش رویتان قرار می‌دهد. می‌توانید سال نو را در این روستای جنگلی در چندکیلومتری خزر شروع کنید. همچنین از تازگی طبیعت و هوای پراکسیژن این منطقه بهشتی حسابی لذت ببرید. تابستان‌های روستای چلندر زمان غوغای شالیکارها در شالیزارهای زمردی است. چهره بکر روستای شمالی را در این فصل در چلندر می‌توانید شاهد باشید.

پاییز نیز با بارش‌های حیات‌بخش به سراغ این روستای جنگلی می‌آید و درختان، با رنگ‌های گرم قرمز و نارنجی، خود را می‌آرایند. زمستان نیز در این روستا دیدنی است؛ اما سرمای هوا شاید از لذت سفر بکاهد. این روستا جاذبه‌های تماشایی بسیاری دارد. اصلی‌ترین آن‌ها آبشار چلندر و جنگل سرسبز و روح‌بخش آن است.

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید