چگونه با کمترین هزینه، در شمال ویلا بخریم؟

نوشهر
برای فروش قیمت توافقی - زمین ساحلی
RH-7305-property

مقاله املاک رستمی در مورد خرید ویلا در شمال

چگونه با کمترین هزینه در شمال ویلا بخریم؟

در شرایط فعلی بازار مسکن، آگاهی از آخرین وضعیت بازار و خرید هوشمندانه، می‌تواند از تصمیم‌گیری نادرست و غالبا غیرقابل جبران جلوگیری کند.

بنابر اعلام اتحادیه املاک و مستغلات استان مازندران، بازار خرید و فروش ویلا اخیرا مورد توجه زیادی قرار گرفته است مخصوصا در غرب مازندران در شهرهای مثل نوشهر چالوس متل قو.

در این متن به بررسی راهی برای خرید ویلا در شمال، با کمترین هزینه‌ی ممکن خواهیم پرداخت.

۱. ویلاهای ارزانِ قیمت روستاهای خوش آب و هوا 

اکنون که به دنبال خریدی مقرون به صرفه و ارزان هستید، موقعیت جغرافیایی می‌تواند اولین اولویت شما در یک انتخاب هوشمندانه باشد. لازم نیست حتما در یک روستای دورافتاده در شمال ویلا بخرید، هر چند آرامش خاصی در آن مکان‌ها وجود دارد که طرفداران خاص خودش را دارد. اما به طور کلی، روستاهای شمال عموما گزینه‌های خوبی برای خرید ویلای ارزان به شمار می‌روند. در حال حاضر روستاهای اطراف شهرهای نوشهر و رویان از گزینه‌های خوب برای این کار هستند.البته که نباید خرید ویلا در روستاهای چالوس و کلارآباد را فراموش کرد.

۲. در شهرها هم ویلای ارزان پیدا می‌شود؟

اگر روستاها را کنار بگذاریم، در شهرها هم ویلاهای ارزانی یافت می‌شود.برای مثال در چند سال اخیر خرید ویلا در نوشهر رشد چشمگیری داشته است. شهرهای رویان و سیسنگان از شهرهایی هستند که به طرز عجیبی نسبت به سایر شهرهای شمال ارزان هستند و در حال حاضر افراد زیادی با هدف سرمایه‌گذاری بلندمدت از این شهرهای شمال، ویلا می‌خرند. اگر به دنبال خرید ویلایی نسبتا لوکس‌تر هستید، چالوس و نوشهر نیز می‌توانند گزینه‌های خوبی برای شما باشند.

خرید ویلا در شمال

خرید ویلا در شمال

۳. ویلاهای جنگلی گزینه‌های بهتری برای شما هستند

ویلاهای جنگلی به دلیل دور بودن از امکانات رفاهی، معمولا ارزان‌تر از ویلاهای ساحلی هستند و پیشنهاد خوبی برای کسانی است که دنبال ویلای ارزان قیمت می‌گردند.

۴. به دنبال ویلای سال‌خورده باشید

اصولا ویلاهای نوساز با واژه‌ی ارزان غریبه‌اند! به همین جهت پیشنهاد می‌شود عوامل مهمی مانند مصالح به کار رفته، سبک ساخت و ساز، و سن ویلا را در نظر داشته باشید. یکی از انتخاب‌های خوب، خرید ویلایی قدیمی‌ساز و ارزان و سپس بازسازی آن است.

۵. به دنبال ویلایی با متراژ کمتر باشید

یادتان باشد که فاکتور هزینه برای شما اهمیت زیادی دارد، در نتیجه از خیر ویلاهایی با متراژ بیش از 400 متر، بگذرید و دنبال یک ویلا با متراژ کمتر باشید.

۶. ویلای اقساطی، ویلای مشارکتی و ویلاهای پیش‌فروش شده

اگر راه‌های بالا، راه‌حل ایده‌آل شما نبود، نگران نباشید! هنوز چند گزینه‌ی دیگر برای خرید ویلای ارزان در شمال وجود دارد. یکی از گزینه‌های پیشِ روی شما خرید ویلای اقساطی است. می‌توانید با پرداخت اقساط، راحت‌تر صاحب ویلا شوید. خیلی از افراد با همین روش صاحب خانه و خودرو شده‌اند. هم‌چنین خرید ویلای مشارکتی نیز گزینه‌ی خوبی محسوب می‌شود. در نهایت سری به خانه‌های پیش‌فروش شده نیز بزنید! معمولا قیمت کمتری دارند.

۷. اعجوبه‌ای به نام «کانکس ویلایی»

در حال حاضر خرید کانکس ویلایی در شمال رو به افزایش است. کانکس‌های ویلایی‌ که شرایط یک زندگی دلنشین در شمال را برای شما فراهم می‌کنند و از نظر قیمت نیز نسبتا ارزان هستند.

۸. خرید ویلا در شمال با وام بانکی

خرید ویلا با وام بانکی یکی از روش‌هایی است که در سال‌های اخیر باعث شده تا تمامی اقشار جامعه بتوانند برای سرمایه‌گذاری و خرید ویلا در شمال اقدام کنند. بانک مسکن یکی از بانک‌هایی است که اقدام به پرداخت وام بانکی کرده و امکان خرید ویلا با وام در شمال را برای شما فراهم می‌کند. البته باید توجه داشته باشید که میزان وام بانکی ویلا، برای هر شهر و منطقه‌ای با توجه به جمعیتش متفاوت است.

۹. قیمت واقعی ویلاهای شمال را از ما بخواهید املاک رستمی 

قیمت واقعی ملک موضوعی بوده که اغلب خریداران در خصوص آن دغدغه داشته و همواره با آن درگیر هستند. بازار پرتلاطم زمین و مسکن در سال‌های اخیر شاهد افزایش بی‌رویه‌ی قیمت‌ها بوده و این قضیه باعث شده تا خریداران، قیمت واقعی ملک را به راحتی نتوانند پیدا کنند. اما با این وضع چگونه قیمت واقعی ملک و ویلا را در شمال بدانیم؟

برای این کار می‌توانید از سایت‌هایی که امروزه به فعالیت تخصصی در حوزه‌ی مسکن و املاک پرداخته‌اند، استفاده کنید. یکی از این سایت‌های که سالم و درست کار می کند سایت املاک رستمی به نشانی اینترنتی

https://amlak-rostami.ir

https://amlakrostami.com

خرید ویلا در شمال

املاک رستمی

است که اطلاعات کاملی در مورد مسکن و خرید ویلا در شمال به شما می‌دهد.

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید