خرید ویلا در شمال

نوشهر
برای فروش 85,000,000,000تومـان - ویلا, ویلا باغ, ویلا جنگلی, ویلا شهرکی, ویلای ساحلی, ویلای لوکس
RH-7206-property 1000 متر مربع 3 تعداد اتاق خواب 3 تعداد حمام 4 پاركينگ سال ساخت 95 background Layer 1 250 متر مربع

خرید ویلا در شمال

خرید ویلا در شهرک فردوس

کد : 500

تاریخ درج آگهی :1400/07/03

متراژ زمین : 1000 متر

متراژ بنا : 250 متر

سه خوابه،شهرکی،ساحل اختصاصی،سند تک برگ

قیمت : 85 میلیارد تومان

املاک رستمی : مازندران نوشهر امیررود

شماره تماس :09113950677

شماره دفتر :01152371462

مهندس احمد رستمی

املاک رستمی

خرید ویلا در شمال

شهرک فردوس رویان:

بنیان گذار شهرک فردوس جناب مهندس امیر نصرت منقح می باشد.این شهرک در سال ۱۳۴۲ تاسیس و مساحت کل شهرک ۵۰ هکتار می باشد.که ۱۵ هکتار آن ساحلی و دارای زیر گذر عبور ماشین و افراد و مخصوص ساکنین می باشد.

متراژ قطعات تفکیکی در شهرک فردوس حدودا از ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ متر می باشد. که ویلا های بسیار زیبا در این شهرک ساخته شده و به دلیل مشاعات و امکانات و امنیت و آرامش داخل شهرک افراد زیادی خواهان خرید ویلا در این شهرک جنگلی ساحلی زیبا می باشند.

شهرک فردوس رویان در مازندران یکی از شهرک‌های خاص و برند محسوب می‌شود. این شهرک ویلایی در نوع خود، منحصر به فرد است و طراحی ویلاهای آن سبک خاصی دارد. این شهرک به گونه‌‌ای ساخته شده که از یک سمت به زمین‌های ساحلی راه دارد و از سمت دیگر، مشرف به جنگل است.

برای مشتریان خرید ویلاهای خاص و لاکچری در شمال، قطعاً شهرک ساحلی فردوس در شهر رویان، انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود. در این مطلب تصمیم داریم درباره معرفی کامل شهرک فردوس رویان، امکانات شهرک و ویژگی‌های ویلاهای آن صحبت کنیم. اگر تصمیم دارید ویلای شهرکی در شمال را خریداری کنید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

نمای ویلا:

اگر به نمای ویلاهای ساخته شده در شهرک فردوس رویان نگاه کنید متوجه تفاوت در معماری آن خواهید شد. به جرات می‌توان گفت که سبک معماری انگلیسی و سبک معماری غربی شبیه به ویلاهای آمریکا را می‌توانید در این ساختمان‌ها جستجو کنید.

فروش ویلا فول امكانات در زيباترين شهرك شمال كشور از متل قو تا رويان ، شهرستان نوشهر در چند كيلومتري پارك جنگلي و تفريحي سيسنگان ، در حاشيه و دور از بافت روستايي در مجموعه اي تهراني نشين و زيبا و سرسبز درون شهرك كامل و شيك نظیر شهرک امیردشت در کلارآباد و شهرک خزر شهر و دریاکنار در بابلسر و شهرک فردوس و شهرک پزشکان و شهرک دریابیشه و شهرک بهاران و شهرک منظردریا در نوشهر تا رویان واقع گرديده است .

فروش ويلا فول امكانات در يكي از زيباترين و بهترين شهرك لوكس و معروف مازندران ، با ويلاهاي مدرن و حياط دار با قيمت پايه از ميليارد تومان شروع و با ديد جنگل و دريا در منطقه متل قو تا سيسنگان همراه با سونا خشک و جكوزي و استخر در داخل ويلا، اين ويلا فروشي مدرن و لوكس با فول امكانات به يكي از ويلاهاي كامل در منطقه شمال تبديل شده است .

سند و مجوزهای ویلا:

ويلاي فروشي فوق داراي امكاناتي چون : سند مالكيت ششدانگ،جواز ساخت ، پايان كار ،امتياز كنتور گاز ، كنتور آب ، كنتور برق ، سيستم گرمايشي از كف ساختمان ، و يكي از بزرگترين امتياز اين ويلاي فروشي مدرن داشتن ساحل اختصاصي به صورت تقسیمی و مشاع برای یکایک ویلاهای این شهرک قدیمی و زیبا و باغچه كاري و گل كاري بسيار زيبا با درختاني تنومند بلوط و افرا با قدمتي چند صد ساله و سنگ فرش بودن محوطه و نمای ويلا به صورت خاص و شكيل ميباشد .

فروش ویلا در بهترین شهرک شمال:

فروش ويلاي جنگلي در بزرگترين و شيكترين شهرك لوكس شمال با زميني به مساحت 1000متر مربع و ساختماني با زير بنايي به مساحت 250 متر مربع 3 خوابه به صورت دوبلكس با سازه اي امروزي ، محصور شده با ديوار، نماي ساختمان تماما با پوشش سنگ درجه يك و بسيار زيبا ، تراس دو طرفه كه از يك طرف مشرف به ويلا روبه و از طرف ديگر مشرف به جنگل و ويويي جذاب اطراف و محوطه شهرك ميباشد .
اين ويلاي فول امكانات با نور پردازي در شب كه زيبايي آن را دو چندان ميكند و مجهز به دوربين مدار بسته است ، علاوه بر نگهبان شهرك و باغبان براي حفظ و نگهداري و امنيت دائم ، داراي نگهبان شخصي نيز ميباشد ، كه امنيت و مراقبت از گل و گياه و فضاي سبز آن را تضمين ميكند .
ويلاي فروشي كف پاركت مجهز به سيستم گرمايشي در كف ساختمان و شوفاژ كشي و شومينه و سيستم سرمايشي اسپليت با بهترين نوع جنس خارجی ، آشپزخانه تماماً كابينت درجه یک ممبران ، از نوع جديدترين و خوشرنگ ترین مدل ممبران ، گاز فر، ماشين لباس شويي ، لوازم برقي ، و تمامي لوازم مورد نياز آشپزخانه را داراست .
ویلای فوق درون شهرک زیبا و لوکس با فاصله نزدیک به جاده اصلی و دریا ، داراي 6 اتاق خواب مستر با تمامي امكانات سرمايشي و گرمايشي ، لوازم سرويس بهداشتي با بهترين شيرآلات خارجي و برند همراه است .

قیمت ویلا:

ويلاي فول امكانات فوق با قرار گرفتن بين دريا و جنگل كه يكي از بهترين و لوكس ترين ويلا در شهرك بوده و در بين شهرك هاي منطقه زيباترين و بزرگترين است .
مسافت ويلا و شهرك در 20 كيلومتري شهرستان نوشهر روستاي سرسبز اطراف چلك با قيمتي زير نظر كارشناسان املاك و قيمتي به مبلغ 85 ميليارد تومان قيمت گذاري شده است.

اطلاعات اضافی

  • فروش ویلا در شمال: خرید ویلا در شمال
  • فروش زمین ساحلی هکتاری: فروش زمین در شمال
  • خرید زمین در شمال: فروش ویلای لوکس در شمال
  • فروش ویلای شهرکی در شمال: خرید ویلا در نوشهر

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید