خرید زمین شهرکی در نوشهر

نوشهر
برای فروش 4,500,000,000تومـان - زمین, زمین جنگلی, زمین شهرکی, زمین شهرکی مسکونی, مسکونی
RH-6943-property 300 متر مربع

خرید زمین شهرکی در شمال

کد : 101

تاریخ درج آگهی : 1400/06/23

متراژ : 300 الی 400 متری

قیمت : متری 15 میلیون تومان

داخل شهرک،دارای سند تک برگ محضری

دارای انشعابات آب،برق،گاز،نگهبانی 24 ساعته

املاک رستمی : مازندران نوشهر امیررود

شماره همراه : 09113950677

شماره دفتر : 01152371462

مهندس احمد رستمی

خريد زمين شهركی در نوشهر:

با سند در قواره هاي 444 متر در ابعاد 13.35 متر در بهترين و زيباترين شهرك تازه تأسيس در شمال در منطقه نوشهر با مشاعات شامل، 4 لاين خيابان 6 متري  دفتر شهرك و اتاق سرايداري و نگهباني 24 ساعته شهرك را شامل ميشود.

متراژ و موقعیت مکانی زمین:
شهرك فوق با قواره هاي 444 متري تا 700 متري با بر 13 متر با ويلاهايي به صورت شمالي و جنوبي با فاصله حدود 30 متر از روبه رو و با فاصله خدود 5 متر از پشت و فاصله حدود 5 متر از بغل با هم فاصله داشته و مورد بسيار عالي براي ساخت ويلا و سرمايه گذاري ميباشد.

قيمت زمين شهركي فوق با سند در مجموعه اي 2 هكتاري با جاده اي آسفالته در بيرون بافت محل و جاده خصوصي آسفالته تا شهرك با فاصله ي در حدود 200 متر تا جاده اصلي و در حدود 500 متر تا دريا و ساحل و در حدود 2000 متر با جنگل و كوه مسافت دارد.

در نبش و ورودی زمین مذکور در شهرک علمک گاز و لوله آب موجود میباشد که جزو زیر ساخت ها در این شهرک معتبر و مهم میباشد ، و خریدار زمین دارای علمک گاز و لوله کشی آب و ترانس و مجموعه شهرکی را دارا میباشد که برای زمین فوق جزو امتیازات مهم و اساسی محسوب میشود، و برای ساخت ویلا دارای تغییر کاربری و پروانه ساخت خواهد بود .
قيمت زمين در اين شهرک نوپا و رو به رشد در حدود متري 15 تا 17 میلیون تومان ميباشد كه در مقايسه با قيمت زمين شهرك هاي اطراف قيمت  منصفانه ای ميباشد و مورد مناسبي و اكازيون از لحاظ ويو و ساخت و ساز و سرمايه گذاري ميباشد .

خريد زمين جهت ساخت ويلا در شمال ، در مورد زمين هاي أيده آلِ و مناسب و باب دل از متري 15 میلیون تومان شروع ميشود كه در مورد زمين هاي موجود در اين شهرك كه شامل 33 قطعه و قواره 450 تا 700 متري كه در كل 5 قطعه زمين فروشي در اين مجموعه كه به صورت قواره اي و قطعه اي در حدودشش میلیارد و هفتصد و پنجاه ميليون تومان در مورد قطعات 450 متري موجود در شهرك ، قيمت گذاري شده است.

قیمت خرید زمین در شمال
چنانچه تمايل به خريد زمين در شمال با سود خوب و ايده آل براي ساخت ويلا و سرمايه گذاري ميباشيد موارد فوق بسيار عالي و اكازيون ميباشد .

به گونه اي كه با خريد زمين در حدود 5 تا 7 میلیارد تومان و ساخت ويلا دوبلكس 3 خواب در حدود 200 متر با هزينه اي در حدود یک و نیم تا دو میلیارد تومان، صاحب ويلا با متراژ زمين خالص و بدون مشاعات تا 450 متر و با قيمت در حدود 15 میلیارد تومان بسته به نوع نقشه و متریال ساخت در شهرک به نام و اكازيون منطقه نوشهر خواهيد شد كه با سود 200 تا 400 ميليوني براي خريدار همراه خواهد بود .

پيشنهاد املاک رستمی به خريداران زمين در شمال با توجه به موقعيت و شرايط عالي شهرك رو به رشد و ترقي با قطعه زمين فوق ميباشد، كه مورد بسيار عالي و مناسب با سود عالي و بازدهي زياد و مناسب براي خريد زمين در شمال با قيمتي نصف قيمت زمين و شهرك هاي اطراف ميباشد.

جهت كسب اطلاعات بيشتر و مشاوره در مورد خريد زمين شهركي فوق با مطرح ترين و معتبرترين سايت قانوني با مجوز رسمي املاک رستمی تماس بفرمائيد.

اطلاعات اضافی

  • خرید زمین شهرکی در شمال: خرید زمین شهرکی در نوشهر
  • فروش زمین ساحلی هکتاری: فروش زمین در شمال
  • فروش ویلا در شمال: فروش زمین هکتاری ساحلی با سند شش دانگ
  • فروش ویلای فلت در شمال: خرید ویلا در شمال

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید