ویلای لاکچری، درمنطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر- کد:2000

tehran
برای فروش 20,000,000,000تومـان - مسکونی, ویلا
RH-4865-property 11000 متر مربع background Layer 1 1000 متر مربع

کد:2000

املاک رستمی

ویلا باغ بسیاردیدنی در منطقه خوش آب و هوا در شمال ایران و در منطقه ویژه اقتصادی بندرنوشهربنا شده است. بنای این ویلا باغ جنگلی به متراژ 1000 متر مربع و در زمینی به متراژ 11000 متر مربع در منطقه جنگلی نوشهر با چشم انداز بسیار زیبا بنا شده است.

سازه این ویلای لاکچری دوبلکس بوده و دارای 4 اتاق خواب مستر است و دارای ویوی مستقیم دریا و جنگل می باشد. از امکانات داخلی این ویلای جنگلی می توان به سالن بزرگ، کابینت، نور پردازی مخفی فوق العاده، کفپوش های زیبا و… اشاره کرد که می تواند شما را به خرید ویلا در نوشهر مشتاق تر نماید. محیط خارجی این ویلا با گیاهان و درختچه طراحی شده که باعث جذابیت و زیبایی این ویلا جنگلی در نوشهر شده است که چشم هر بیننده ای که به دنبال خرید ویلا در شمالمی باشد را به خود جذب می کند.

موقعیت این ویلا شهرکی است و منطقه ای که ویلا در آن قرار گرفته، یکی از خوش نام ترین مناطق در شمال کشور است که ساکنین آن عمدتا غیر بومی می باشند.

سن این ویلای جنگلی نوساز بوده و دارای سند شش دانگ می باشد. شرایط پرداخت این ویلای جنگلی به صورت چک و نقد است.

قابل ذکر است که از بهترین متریال ساختمانی بروز دنیا و توسط مهندسان معمار و عمران حرفه ای استفاده شده است.

اگر قصد خرید ,ویلا در شمال کشور را دارید، شهر زیبای نوشهر می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.موقعیت استراتژیک توریستی نوشهر دسترسی راحت به امکانات رفاهی نظیر فروشگاه ها، مراکز خرید، رستوران و امنیت تضمینی بر اهمیت و ارزش این شهر افزوده است

اطلاعات اضافی

  • : املاک رستمی

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید