خرید ویلای کلنگی در نوشهر

نوشهر
برای فروش 7,600,000,000تومـان - خرید ویلا در شمال, خرید ویلا در نوشهر, خرید ویلای کلنگی در نوشهر
RH-7418-property 400 متر مربع 2 تعداد اتاق خواب 1 حمام سال ساخت 1385 background Layer 1 130 متر مربع

خرید ویلای کلنگی در نجارده نوشهر

تاریخ درج فایل : 1401/06/28

کد فایل : 330

متراژ زمین : 400 متر

کاربری زمین : مسکونی

موقعیت ملک : مستقل

نوع سند : شش دانگ تک برگ

عرض گذر : 8 متری

قیمت متری 19 میلیون تومان

بنای احداثی موجود: 130 متر

استان : مازندران

شهر : نوشهر

محله : نجارده

املاک رستمی : مازندران نوشهر امیررود نبش کوچه شالیزار

شماره موبایل : 09113950677

شماره دفتر : 01152371462

مهندس احمد رستمی

خرید زمین در شمال

املاک رستمی 09113950677

چرا خانه کلنگی بخریم:

این دسته از املاک شامل خانه هایی می شود که از زمان ساخت آن ها مدتی طولانی سپری شده و ساختمان مورد نظر عمر بالایی دارد. با توجه به روند ساخت و ساز و استاندارد های موجود در کشور، ساختمان هایی که بالاتر از 25-30 سال سن ساخت آنها می باشد به عنوان املاک کلنگی به شمار رفته و بسته به کیفیت ساخت آنها و مصالح استفاده شده، درجات مختلفی از فرسودگی را تجربه می کنند.

در مجموع می توان این گونه بیان کرد که خانه های کلنگی معمولا قدمتی بالاتر از 30 سال داشته و به سبب فرسودگی ساختمان شرایط مناسبی برای زندگی نداشته و یا در سطوح پایینی از این منظر قرار دارند. به طوری که در صورت زندگی در این گونه املاک مشکلات بسیاری وجود داشته و ملک مورد نظر تعمیراتی اساسی در پیش خواهد داشت.

با چه هدفی می توان روی خانه های کلنگی سرمایه گذاری کرد؟ خانه های کلنگی به سبب سن بالای ساختمان معمولا با چه هدفی می توان روی خانه های کلنگی سرمایه گذاری کرد؟
خانه های کلنگی به سبب سن بالای ساختمان معمولا با اهداف خاصی مورد معامله قرار گرفته و خرید و فروش می شوند. این گونه املاک بسته به فرسودگی ایجاد شده در ساختمان مورد نظر و اینکه شرایط کیفی ملک در چه سطحی قرار دارد.

برخی از اهداف خرید خانه کلنگی

تعمیر و بازسازی خانه به منظور سکونت و یا فروش با قیمت بالاتر
تخریب و ساخت مجدد ساختمان
سکونت و تصمیم برای ساخت مجدد ملک به صورت مشارکتی
فروش در زمان رونق بازار و افزایش قیمت ها.

به طور کلی شرایط نگهداری خانه کلنگی که کمتر از 20 تا 25 سال از عمر آن می گذرد، چندان کار دشواری نیست و حتی می توانید با یک هزینه مناسب، به بازسازی آن اقدام کرده و با خیال راحت چندین سال در آنجا زندگی کنید.

عمر سازه، علاوه بر همه مواردی که به آن اشاره کردیم، به کیفیت زندگی و افرادی که از آن استفاده می کنند هم بستگی دارد. در دنیای پرتلاطم تغییرات و نوسانات سرمایه گذاری، یکی از راه های سرمایه گذاری پرسود که در دراز مدت با هدف گذاری نتایج بسیار مطلوبی خواهد داشت، سرمایه گذاری در بخش خرید و فروش مسکن و ساخت و ساز در این حوزه از کسب و کار می باشد. اما سوال هوشمندانه اینجاست که

خریدو فروش چه نوع ملکی پرسودتر است؟

بسیاری از کسانی که میل به سرمایه گذاری در حوزه مسکن را دارند خرید و فروش املاک کلنگی با زمینهای بزرگ را که امتیازات اولیه آب و برق و گاز را داراست، بهتر و پرسودتر می دانند زیرا که معتقدند ساخت و ساز و خرید وفروش و تمرکز روی این بخش از املاک اگر با دقت کامل صورت پذیرد کم خطرتر و پردرآمدتر می باشد.

شاید از ما بپرسید چرا اعتقاد ما براین است که خرید زمین و خانه کلنگی سودمند تراز خرید آپارتمان است؟ واحد های آپارتمانی هرچه از سنشان بگذرد از ارزششان کاسته میشود. و همچنین خانه های نوساز به دلیل افت قیمت برای سرمایه‌گذاری اصلاً مناسب نیستند، اما در بسیاری از شرایط اگر ملک کلنگی خوب انتخاب و خریداری شود برای سرمایه‌گذاری بهترین به حساب می‌آید، اما دقت اینجاست که کسی که ملک کلنگی خریداری می ‌کند نباید الان بسازد و باید فعلاً به این ملک دست نزند.

اطلاعات اضافی

  • خرید زمین در شمال: خرید زمین شهرکی در شمال
  • خرید زمین شهرکی در نوشهر: خرید ویلا در نوشهر

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید