خرید زمین شهرکی در شمال

نوشهر
برای فروش 1,500,000,000تومـان - زمین, زمین جنگلی, زمین در شهرک تازه تاسیس, زمین شهرکی
RH-7292-property 300 متر مربع

خرید زمین شهرکی در شمال نوشهر

کد : 141

تاریخ درج آگهی : 1400/07/18

متراژ : 300 متر

قیمت : متری 5 میلیون تومان

املاک رستمی مازندران نوشهر امیررود

شماره همراه 09113950677

شماره دفتر 01152371462

مهندس احمد رستمی

خرید زمین شهرکی در شمال

املاک رستمی

مناطق مناسب برای خرید زمین در شمال:

این روزها افراد بسیاری به دنبال یک سرمایه گذاری مطمئن و بی درسر هستند. با توجه به تلاطم و آشفتگی وضعیت اقتصادی کشور همه در پی این هستند تا با سرمایه ای که دارند در زمینه ای اقدام به سرمایه گذاری کنند.

رایج ترین نوع سرمایه گذاری در شمال کشور، در چندسال اخیر به خرید زمین در شمال تبدیل شده است. خرید زمین از ارزش بالایی برخوردار است که از متقاضیان زیادی برای خرید برخوردار می باشد و به عنوان یک سرمایه گذاری ارزشمند از آن یاد می شود.

مطمئن باشید که با خرید یک قطعه زمین در شمال کشور با مرور زمان ارزش زمینتان چندین برابر خواهد شد و به سود قابل توجهی خواهید رسید.

از بزرگترین مزایای خرید زمین در شمال این است که ملک شما آزاد و در اختیار شما است. یعنی این فرصت را برای شما ایجاد می کند تا بتوانید حداکثر استفاده را از زمین خریداری شده انجام دهید.

اگر به طور جدی تصمیم گرفتید در شمال کشور اقدام به خرید زمین کنید حتما در این زمینه آگاهی لازم را کسب کنید وبرای مشاوره و بازدید ملک از مجموعه املاک رستمی استفاده کنیدو از تخصص و دانش ما که در این زمینه فعالیت می کنیم بهره مند شوید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

خرید زمین در نوشهر چه محاسنی دارد؟

1- خرید زمین در شمال، یک گزینه انعطاف‌پذیر است

اولین دلیلی که شما را توجیه می‌کند با خرید زمین در نوشهر سرمایه‌گذاری کنید این است که زمین، کاربردهای انعطاف‌‌پذیر بیشتری در املاک و مستغلات دارد. سرمایه‌گذاری با خرید یک زمین خام، این فرصت را به شما می‌دهد تا هر پروژه‌‌ای که مایل باشید در حوزه کاربری زمین را اندازه کنید. به عبارت ساده‌تر، وقتی در یک قطعه زمین سرمایه‌گذاری می‌کنید، فرصت‌های شما بی‌نهایت هستند.

با خرید زمین در نوشهر با کاربری مسکونی می‌توانید ویلای آرزوهای خود را بسازید؛ یا اگر زمین کشاورزی می‌خرید این فرصت وجود دارد که کسب و کار مختص خود را راه اندازی کنید. زمین‌های مازندران برای کسب و کارهای کشاورزی و راه اندازی گلخانه در شمال بسیار مناسب هستند.

اگر به راه اندازی شغل دامداری و دامپروری فکر می‌کنید، باز هم خرید زمین در شمال به نفع شما خواهد بود. یک زمین خام به قدری پتانسیل بهره‌برداری دارد که به شما اجازه می‌‌دهد سرمایه‌گذاری خود را با حالت انعطاف‌پذیری دنبال کنید.

2- فرصت عالی برای دوران بازنشستگی:
برای کسانیکه به دوران پس از بازنشستگی خود فکر می‌کنند، خرید زمین در نوشهر و بهره‌‌برداری از آن بهترین گزینه خواهد بود. شاید جزء آن دسته از افرادی باشید که در حال حاضر مشغول به کار هستید و بسیار به دوران بازنشستگی خود فکر می‌کنید! در این حالت ممکن است موضوعی کسل‌کننده و خسته‌کننده به نظر برسد، اما اگر اصولی در مورد آن بیندیشید متوجه می‌شوید که فکر کردن به یک کسب و کار در دوران بازنشستگی چندان هم به ضرر شما نیست.

اگر با سرمایه اندک، یک زمین مناسب در شمال بخرید در آینده می‌توانید آن را به قیمتی بیشتر بفروشید. شاید بتوانید در زمین خود یک ویلای مناسب بسازید و آن را اجاره دهید و درآمد کسب کنید. به طور خلاصه می‌خواهیم به شما بگوییم که داشتن یک قطعه زمین در شمال می‌تواند به رشد مالی شخصی شما در دوران بازنشستگی کمک کند.

اطلاعات اضافی

  • خرید زمین در شمال: فروش زمین در شمال
  • فروش ویلا در شمال: خرید ویلا در نوشهر
  • فروش ویلای شهرکی در شمال: فروش ویلای استخردار روف گاردن در شمال

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید